Lavendar Flying Butterfly

tisdag 15 maj 2012

En härlig helg!

  
Under den gångna helgen har jag roat mig med något som jag sett fram emot länge: fotokurs hos Minna med bloggen Blomsterverkstad. 6 glada damer i sina bästa år ägnade helgen åt att binda kransar, göra blomsterarrangemang och framför allt att föreviga dem och lära sig mer om fotografering!
 
 I Minnas fina växthus höll vi till större delen av tiden!
På lördagen hann vi med lite shopping på en alldeles fantastisk inrednings/trädgårdsbutik: Mor Agustas garage ! Återkommer med bilder därifrån i ett senare inlägg!
Tack Minna och härliga damer för trevligt sällskap!

6 kommentarer:

Cajsas Faster sa...

Det lät ju kul!
Snygga resultat blev det också:)

Trevlig helg, Marie

Anonym sa...

Vilken helg foto o blommor kan inte bli bättre :=)
Mor agustas garage är ett helt ljuvligt ställe
kramiz//kullervilla

Anjas Hill sa...

Vilka fina bilder då! Och så vackert växthus Minna har.
/Anja

Anonym sa...

Hej Ann-Charlotte,
Vilken bra helg vi hade och vad kul det var att träffa dig.

Varm kram Katarina

Minna Mercke Schmidt sa...

Fina Ann-Charlotte! Härliga bilder! Och vilken härlig helg. Den lever jag länge på kan jag lova, fick nog mest inspiration av alla! Tack för att du kom! Kram, Minna :)

Skumpa och Spaljé sa...

Tack för tipset saltet med ramslöken doftar gott och används flitigt..
Tack för en trevlig helh, kram Helena.