Lavendar Flying Butterfly

måndag 23 maj 2011

En härlig dag!

I födelsedagspresent hade jag i år önskat mig att få åka till Billbäcks plantskola och förlusta mig och här kommer lite bilder från det. Billbäcks visade sig vara ett jättehärligt ställe med fantastiskt fin visningsträdgård, fräscha växter och jättehärliga "trädgårdstillbehör". Vovven var med oss och därför var vi tvungna att sitta ute och fika trots att det blåste kalla vindar. Men då uppenbarade sig ett litet mysig lusthus med karpdamm omkring och där kunde vi på ha hund och slippa isande vindar! Utanför lusthuset blommade den här skönheten!

Inne i lusthuset serverades denna delikata räksmörgås med pesto och riven parmesan!
I trädgården blommade också ett fantastiskt magnoliaträd med blekgula blommor!
Inne fanns det också mycket prylar i skön grå färgskala. Här är lite övriga fina vyer från visningsträdgården :

Inte alla tyckte att besöket var sådär jättekul..... Ozzy tyckte att jag var rätt långtråkig........ En annan dag får jag visa vad som fick följa med hem! Imorgon berättar jag vem som vunnit skyltar!

5 kommentarer:

Cajsas Faster sa...

Så kul! Kända bilder! Nu var det ett tag sen jag var där, dags för ett besök tror jag!

Sov gott! Marie

Unknown sa...

det ser härligt ut där!
ha en bra dag!
susanne

Berit sa...

vilket läcket staket de gjort, det föll jag för:)
ha en underbar dag!!

Karin sa...

Grattis i sefterskott! Billbäcks är mysigt!
Karin

Anonym sa...

Vilket fint ställe,... MEN..jag fastnade nog MER för den sista bilden... han var FINAST!! =O)
kram
Muffinstjejen